Ken uw klanten

1 op de 4 mensen krijgt te maken met urineverlies. En veel van uw klanten zijn wellicht te beschaamd om hun ervaringen te delen en gaan zelf op zoek naar manieren om ermee om te gaan. [1-3] Bij TENA begrijpen we dat incontinentie een lastig en gevoelig gespreksonderwerp is. Maak daarom gebruik van onze meer dan 50 jaar ervaring. Zo bieden we samen uw klanten meer kwaliteit van leven.

Deze grafiek toont de groeiende toename van incontinentie naarmate mannen en vrouwen ouder worden.

TENA voor apotheken

Praktijkgerichte leermodules voor uw medewerkers

We hebben onze ervaring gebruikt voor de ontwikkeling van training en hulpmiddelen ter ondersteuning van uw winkel. Zo bieden onze (e-learning) modules informatie over de wijze waarop u incontinentie kunt herkennen en wat de oorzaken ervan kunnen zijn. [1] Zo helpen wij u graag om uw klanten met vertrouwen te benaderen. En biedt u hen een goed advies.

Verwijzingen

1Rev Esc Enferm USP, Rita de Cassia Altino Delarmelindo, et al. 2013; 47(2): 296-302.
2Incontinence, Paul Abrams, Consultation on Incontinence, 2005.
3IPSOS Brand health tracking, US, FR, UK, DE, 2010.
4Producttest van TENA Slip met ConfioAir™, met 242 verzorgers in drie landen, 2013.
5Irwin DE, Kopp ZS, Agatep B, Milsom I, Abrams P. Worldwide prevalence estimates of lower urinary tract symptoms, overactive bladder, urinary incontinence and bladder outlet obstruction. BJU Int. 2011;108:1132-8.